VRAGEN

CONTACT

Hoe kan ik contact opnemen met de klanten service?

Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op 06-55174337 of u kunt een e-mail sturen naar [email protected]

BEZORGING

Is er een minimale bestelwaarde?

Er is geen minimale bestelwaarde. We kunnen u echter alleen gratis verzending aanbieden bij een bestelling vanaf € 35,-

Wat zijn de verzendkosten bij MOXXA?

De verzendkosten zijn €3,95 euro voor bestellingen onder de €35 euro. Hierboven zijn de verzendkosten gratis!

Hoe lang duurt een levering?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling. De levertijd is doorgaans 3-4 werkdagen.

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Pakketten worden op Maandag t/m Zaterdag bezorgd. Middels track & trace kunt u de zending volgen.

Moet ik thuis zijn voor bezorging?

In de meeste gevallen past de bestelling in een brievenbus pakje en kan dit gewoon door de brievenbus en hoeft u niet thuis te zijn. Alleen bij grotere bestellingen ( ±vanaf 10 paar) of als uw brievenbus te klein is lukt dit niet en wordt het als pakket aangeboden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zeker, zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met een ‘track & trace’-code en kunt u de zending volgen.

 

RETOUREN

Kan ik het product terugsturen?

U kunt een product altijd terugsturen. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Zie ook de link “Retouren” onderaan de Home pagina.

Hoe moet ik een product retourneren?

1) Om een product te retourneren, moet u eerst het product aanmelden voor retour in de “My Account” omgeving.

2) Daarna dient u het “Returns-Form” te printen, in te vullen en in het retourpakket te stoppen.

3) U dient zelf het pakket voldoende te frankeren. Verzendkosten worden niet vergoed.

4) U brengt het pakket naar een PostNL-punt en bewaart het afgifte bewijs.

 

Wat is het vervolg traject?

Moxxa zal uw omruil of geldretour in behandeling nemen binnen 14 dagen na ontvangst van het teruggestuurde product, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

KLACHTEN

Waar kan ik terecht als ik klachten heb?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”